Content marketing / SEO copywriting

Pisanie tekstów czyli copywriting i content marketing polega na przeredagowaniu treści merytorycznej serwisu internetowego tak, by w możliwie najwyższym stopniu spełniał algorytmu wyszukiwarki Google. Teksty zawarte w serwisie internetowym muszą być atrakcyjne zarówno dla potencjalnych Klientów jak i robotów Google, które czytając serwis www określają jego wartość i indeksują go w wyszukiwarce Google.

Im bardziej teksty odpowiadają robotom, tym wyższą otrzymują ocenę co z kolei w najwyższym stopniu przekłada się na pozycję strony w wynikach wyszukiwania.

Jak powinien być skonstruowany tekst?

Pisanie tekstów z uwzględnieniem potrzeb SEO powinno opierać się odpowiednią kompozycję, zawierać ściśle określone natężenie użycia hasła kluczowego, odpowiednią ilość znaków, a także zawierać odkreślone znaczniki html takie jak np. h1. Tekst nie może być również zbyt skomplikowany, zdania wielokrotnie złożone może wyglądają dobrze, ale bywają zbyt trudne dla algorytmów wyszukiwarki.

Nie zapominajmy również, że treść musi być przy tym atrakcyjna dla Klienta, a za taką zdecydowana większość badanych wskazuje prosty i przejrzysty tekst. Nie można zatem po prostu dostosować go do technicznych wymagań wyszukiwarki bo to uczyniłoby go nieczytelnym dla odwiedzających stronę internautów.

Sztuka content marketingu i seo copywritingu polega właśnie na tym, by połączyć techniczną konstrukcję tekstu zoptymalizowanego pod kątem algorytmu wyszukiwarki Google oraz jakość i przejrzystość przekazu, którego docelowym odbiorcą jest potencjalny Klient.

Content marketing i seo copywriting to nie tylko pisanie tekstów zawartych na stronie internetowej. Bardzo ważna jest również optymalizacja opisów produktów w sklepie internetowym. Często zdawkowa informacja na temat produktu nie wystarczy by zachęcić Klienta do zakupu. Nie zapewnia również odpowiedniego spozycjonowania produktu w wyszukiwarce Google, a niższa pozycja w wynikach to mniejsza ilość wejść, co nieuchronnie pociąga za sobą mniejszą sprzedaż.

Ile kosztuje przygotowanie tekstów?

Zarówno proces content marketingu, który odnosi się do optymalizacji gotowych już treści jak i SEO copywriting czyli stworzenie treści od zera, są zawsze wyceniane indywidualnie. Koszt realizacji zależy bowiem od objętości i tematyki, której dotyczyć miałoby przygotowanie tekstów.

Content marketing (optymalizacja już gotowych treści) jest zazwyczaj o połowę tańszy niż SEO copywriting (stworzenie nowych treści na zamówienie).

Zapraszamy do skorzystania z poniższego formularza, wycena jest bezpłatna i zupełnie niezobowiązująca.


Wyślij zapytanie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości