POZYCJONOWANIE
STRON INTERNETOWYCH
Inwestycja czy wydatek?
Serwis internetowy to podstawowa forma obecności firmy w sieci internetowej i jeden z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej firmy. Jednak samo posiadanie strony internetowej to nie wszystko, równie ważne jest bowiem to, by potencjalni Klienci na nią trafili. Nawet najlepszy serwis internetowy nie spełni swojej roli, jeśli nie pozyska odpowiednio dużej liczby odwiedzających.
Można to porównać do reklamy outdoorowej – najładniejszy i najbardziej czytelny billboard o powierzchni boiska piłkarskiego nie przyniesie efektu, jeśli postawimy go w szczerym polu i tyłem do autostrady.
Reklama czy pozycjonowanie stron internetowych?
Wbrew powszechnej opinii najbardziej efektywnym sposobem na przyciągnięcie odwiedzających nie jest reklama internetowa, a wysoka pozycja serwisu internetowego w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie – Google.
Tu z pomocą przychodzi optymalizacja SEO i pozycjonowanie stron internetowych. Gdy Google pozna Państwa stronę i doda jej treść do swojej bazy, trzeba zadbać o to by wyświetlała ją jak najwyżej na liście wyszukiwania. Pozycjonowanie to usługa, której celem jest osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania i wyprzedzenie stron najbliższej konkurencji.
WYSOKA POZYCJA = WIĘCEJ KLIENTÓW = WYŻSZE PRZYCHODY
To prosty rachunek – lepsza pozycja jest częściej klikana i generuje więcej wejść i więcej potencjalnych Klientów. Badania wskazują, że średnio ponad 70% wszystkich wejść na stronę internetową generuje wyszukiwarka Google, a aż 93% ankietowanych wskazało tą formę dotarcia do oferty filmy jako najbardziej skuteczną.
Wyślij zapytanie