POZYCJONOWANIE
STRON INTERNETOWYCH

Inwestycja czy wydatek?

Serwis internetowy to podstawowa forma obecności firmy w sieci internetowej i jeden z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej firmy. Jednak samo posiadanie strony internetowej to nie wszystko,  równie ważne jest bowiem to, by potencjalni Klienci na nią trafili. Nawet najlepszy serwis internetowy nie spełni swojej roli, jeśli nie pozyska odpowiednio dużej liczby odwiedzających.

Można to porównać do reklamy outdoorowej – najładniejszy i najbardziej czytelny billboard o powierzchni boiska piłkarskiego nie przyniesie efektu, jeśli postawimy go w szczerym polu i tyłem do autostrady.

Reklama czy pozycjonowanie stron internetowych?

Wbrew powszechnej opinii najbardziej efektywnym sposobem na przyciągnięcie odwiedzających nie jest reklama internetowa, a wysoka pozycja serwisu internetowego w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie – Google.

Tu z pomocą przychodzi optymalizacja SEO i pozycjonowanie stron internetowych. Gdy Google pozna Państwa stronę i doda jej treść do swojej bazy, trzeba zadbać o to by wyświetlała ją jak najwyżej na liście wyszukiwania. Pozycjonowanie to usługa, której celem jest osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania i wyprzedzenie stron najbliższej konkurencji.

WYSOKA POZYCJA = WIĘCEJ KLIENTÓW = WYŻSZE PRZYCHODY

To prosty rachunek – lepsza pozycja jest częściej klikana i generuje więcej wejść i więcej potencjalnych Klientów. Badania wskazują, że średnio ponad 70% wszystkich wejść na stronę internetową generuje wyszukiwarka Google, a aż 93% ankietowanych wskazało tą formę dotarcia do oferty filmy jako najbardziej skuteczną.

1
Jak zamówić pozycjonowanie strony www lub sklepu internetowego? Pierwszym krokiem jest zamówienie audytu SEO, którego koszt wynosi 150zł netto i jest niezależny od wielkości serwisu. Efektem audytu będzie pełne sprawozdanie dotyczące aktualnego stanu Państwa serwisu internetowego, ze wskazaniem elementów, które należy poprawić.

2
Dalszym krokiem jest naprawa błędów wskazanych w audycie, którą rozpoczyna przeredagowanie treści merytorycznych (content marketing), by po jej zakończeniu przejść do optymalizacji technicznej Państwa serwisu internetowego. Koszt obu operacji jest zależny od wielkości i objętości serwisu internetowego oraz ilości błędów wskazanych w audycie. Wycena w oparciu o wcześniej przeprowadzony audyt jest darmowa.

3
Dopiero po takim przygotowaniu strony, bloga czy sklepu internetowego można rozpocząć proces pozycjonowania. Nie pobieramy żadnych opłat początkowych! Wyceniamy każdą wybraną do pozycjonowania frazę kluczową i niezwłocznie po podpisaniu umowy zabieramy się do pracy. Pierwsza płatność następuje dopiero po osiągnięciu umówionego wyniku, a umowę można rozwiązać bez podania przyczyny jeśli w ciągu 3 miesięcy od jej podpisania nie osiągniemy wyników.

Wyślij zapytanie